POVINNY CTENI: 

http://forums.lotro.com/showthread.php?t=55821

Slovnicek a precist cely.

Zkracene cesky:

  • Kdyz se na tebe utrhne priserka, utikej k tankovi. Nikdy neutikej jinam. Nepouzivej zadny skill a pockej az to tank z tebe sebere.
  • Hlavne pro DPS jako hunter, champion: utoc jen na stejny cil jako ma tank.
  • HUNTER NIKDY NEPULLUJE! Vzdy tank, nebo burglar a LM - mezzem.
  • Nech tanka, aby nabral aggro, pockej az zautoci stitem a pak teprve utoc.
  • Hunter, champ i loremaster, pozdeji minstrel - si davaji pozor na AOE.
  • V boji se nemusi furt naplno pouziva skilly, rezat hlava nehlava, dulezitejsi je prehled a snazit se nenabrat aggro. Napr. LM teoreticky jen stoji a mezzuje 2-8 priserek a sem tam posle manu minstrelovi. 
  •  
  • Konkretne classy:
  • Guradian bere prisreku, probehne ji a otoci, aby zbytek druzinky sekal do jejich zad. Ostatni stoji kousek za prisrekou, cca 5 m. Ne dal, ne bliz. Snazi se nabrat na sebe vic priserek, krome mezznutych. Ma 2x taunt (dostane se na 1. misto v aggro listu). Pouziva obranny postoj a ma stit.
  • Mnistrel NIKDY nepouziva hromadny healovani, healuje vzdy jen 1 postavicku - tank, popripade offtank a vyjimecne sam sebe pokud na nem neni priserka. Pokud je, bere lahvicku, popripadne LM nebo runekeeper ho healne. Ostatnich si moc nevsima. Hlavne nikdy nehealuje huntery, LM, buglary, runekeepery, protoze zvysuje aggro a muze dojit mana. Oni se stejne muzou healnout sami. Kdyz umrou, tak je pak zvedne.
  • Champion chyta maly priserky a nici je, popr. privadi k tankovi, nici idealne nemezznuty lucistniky, hlida minstrela, jinak reze stejnou priserku co tank. Bacha na AOE. Bacha na prebrani aggra, pokud ma 2 zbrane a zapnutej Fervour, musi se vic healovat => vetsi aggro pro minstrela => priserky na minstrelovi => konec. Pokud vypada, ze tankuje a bude muset tankovat, tak vypina Fervour.
  • Hunter - bacha na aggro, na AOE. Obzvlast kdyz hrajme s LM a burglarem. Nez zacne utocit, napocita do 5 a pak muze. Hlida minstrela pred hromadou slabsich priserek a nici je AOE. Nestoji daleko, ale hned vedle tanka.
  • Burglar - zacina mezzem, urcuje, kdo dava jakou barvu v skupinovych kouzlech. Vyjimecne dokaze tankovat, lepsi nez hunter, ale jen cca 1 minutu. Kdyz utoci ze stinu, tak ne hned na zacatku souboje, napocita do 5.
  • LM - snazi se mezznou prisereky z dosahu hunteru. Dava manu hlavne minstrelovi, popr. tankovi. Ostatnim jedine, pokud je lehky souboj, nebo podle potreby. Nekdy posle ptaka na lucistniky a hodi na ne Windlore.
  • Runekeeper - asi to co hunter, bacha na aggro.

Slovnicek

AOE - kouzlo na vic nez 1 preserku
Mezz - uspana priserka na 30 s, NESEKAT
Stun - omracena priserka cca 3-8 s, SEKAT
Aggro - nasranost priserky. Cim vic se kouzli, seka, tim vetsi aggro. Kazda ma tzv. aggro list - poradi lidi po kom pujde. Snaha tanku je dostat se na 1. misto, snaha ostatnich na posledni. 
Tanut - skill, ktery te dostane na prvni misto v aggro listu.
Pull - natahnuti priserky na sebe.
Stance - "postoj" - maji  nektery classy. Obvykle zvyhodnuje nejakou vlastnost a znevyhodnuje jinou.

Postoje - ktery znam

Guardian ma postoje - stit -lepsi tank, horsi damage, vyhybani - stredni tank, lepsi damage, utok - nebrani se dava velkou damage.
Minstrel - utocny postoj, spatny heal. 
LM - nema, jen bonusovy kouzlo +will.
Burglar - neviditelnostbojovy postoj
Runekeeper a hunter - nevim
Champion - Fervour - lepsi damage, horsi obrana.

 

 



Anketa

V kolik hodin vyrážet na instance?

18
0%
0

19
53%
9

20
24%
4

21
24%
4

Celkový počet hlasů: 17